Specjalizujemy się w tworzeniu , a nasi zrealizowali już wiele systemów na indywidualne zamówienia klientów.

Gotowych systemów i rozwiązań IT, które można zakupić w każdej chwili jest mnóstwo. Są jakościowo lepsze lub gorsze, droższe lub tańsze, nowoczesne lub przestarzałe, "opakowane" w profesjonalny marketing działów sprzedaży i wdrożeń lub dostępne w internecie - jest ich naprawdę dużo.

Dlaczego więc wybraliśmy jako naszą domenę tworzenie systemów dedykowanych? Po co zamawiać nowy system IT, nowe rozwiązanie, gdy tyle już jest? Odpowiedź jest prosta. Rozwiązania pisane dla konkretnego klienta, mające na względzie jego wymagania są zawsze . Garnitury szyte na miarę różnią się tym, od tych kupowanych w sklepach, że krawiec uwzględnia 16 wymiarów, a markowi producenci, nawet najlepsi, zaledwie trzy. Tak samo jest z oprogramowaniem - my tworzymy systemy IT .



  • gwarancja otrzymania rozwiązania spełniającego dokładnie wszystkie wymagania - ani za dużo, ani za mało,
  • redukcja kosztów - klient płaci tylko za funkcjonalność, z której będzie korzystał i która dostarczy mu wymiernych korzyści,
  • unikalny i twórczy sposób wspólnego, klienta i nasz, projektowania i tworzenia systemu,
  • elastyczność i skalowalność przy wprowadzaniu zmian i rozbudowie rozwiązania,
  • praktyczny brak ograniczeń w tworzeniu systemu - to klient, a nie sprzedawca oprogramowania, określa co i jak ma działać,
  • posiadanie unikalnego, "szytego na miarę" i dającego przewagę nad konkurencją rozwiązania.



  • przeprowadzanie kompleksowej analizy wymagań biznesowych,
  • sporządzanie dokumentacji specyfikacji wymagań oraz projektu rozwiązania (modele danych, diagramy UML, procesy),
  • przygotowywanie projektu interfejsu graficznego,
  • opracowanie prototypów i makiet,
  • opracowywanie optymalnej architektury systemu (zaawansowane wzorce projektowe),
  • opracowywanie rozwiązań raportowania i wymiany danych z systemami zewnetrznymi (WS, WCF, SFTP),
  • kompleksowe kodowanie systemu - od bazy danch do końcówek klienckich (desktop, web, mobile),
  • przygotowywanie i przeprowadzanie testów UI oraz UAT,
  • przygotowywanie mechanizmów audytowych (logowanie i przeglądanie zdarzeń stworzonego systemu),
  • przygotowywania niezbędnej infrastruktury, wdrażanie i konfiguracja rozwiązania,
  • opracowywanie dokumentacji systemu dla użytkowników końcowych,
  • opieka powdrożeniowa i serwis utrzymania rozwiązania (maintenance).



  • systemach wspomagających zarządzanie CRM,
  • systemach wspomagających zarządzanie siecią sprzedaży,
  • systemach e-commerce,
  • platformach B2B oraz B2C,
  • portalach i systemach intranetowych,
  • systemach obiegu dokumentów,
  • systemach interaktywnych formularzy,
  • systemach obsługi zamówień i programów lojalnościowych,
  • aplikacjach mobilnych.

 
Karsen.plon
Ontom na googleplus